The sims

Jahapp. Camilla har smittat mig. Så nu sitter jag här och har precis installerat klart mitt The sims 2. Igen. Haha. Kommer väl bli nörd igen nurå. Nä usch, beroende blir jag nog aldrig. Men kan ju va kul att spela det nångång ibland sådär. :) Men ikväll får det nog vänta. Blir nog till å spela i helgen kanske. Men installerat å klart är det iaf.

Imorgon har jag planerat att städaa å överaska mamma lite tills hon kommer hem. Ska göra det kliniiiskt rent på bänkarna i köket och hallen, städa gästrummet (som förövrigt är fyllt från botten till toppen med mina grejer), Och försöka hinna plocka rätt lite nere i tvättstugan. Tro om hon kommer bli glad? Eller om hon ens kommer märka något. Det får framtiden utvisa.

Idag har jag återhämtningsdag= ingen träning. :P Haha. Camilla jobbar, Jessica är förkyld och jag har sådan konstig värk på vänster sida över revbenen. Så idag passade det mig ypperligt bra att vila.

Ikväll är det sveriges värsta bilförare. HAHA. Nog för att det säkert är manus, men ändå, det är kul å se på. För inte ens jag skulle klara av vissa av övningarna de utsätts för. Inte för att jag kanske är världens bästa bilförare nu då men, jag kan väl köra bil iaf anser jag :P Om annat får ni verkligen LOV att vara ärliga! ;)



Att ett spel för barn kan vara så roligt fast man snart är 20.. Små barn roar sig lätt som man brukar säga..

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0