Tjubree

Blev ännu en ouppskattad sovmorgon. Fasen att man aldrig kan gå upp i tiiid! Satan. Men men, nu sitter jag iaf här, har gått upp och ätit frukost.

Nu är det hårtvättning som väntar.. Ska prova lite nya shampon jag fått med Camilla, å se om det är nått för mitt hår. Eftersom att mitt favvoälsklings shampo (goldwell innereffect) tyckte det var läge att ta slut nu när kontot står på 0. Vilket allt verkar ha en tendens att göra då.
Ååå vad jag måste inhandla massa när pengarna kommer. Suck. Bomullsrondeller, sminkborttagning, annsiktsrengöring och bla bla bla.. Men ja ä int bitter :)

Må nog fan slänga igång både en och två maskiner med tvätt idag också såg jag..

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0