Vasaloppet..?

Söndag igen då. Dessa förbannade söndagar. Trååk. Åkte runt med Johanna lite igår snuttade på nån cider, kikade in till en förfest och hälsa på lite, sen vidare till Johannas kompisar och spela lite spel. Efter några timmars spelande så skjutsade vi hem några till Färnäs och så åkte vi runt lite bara. Skönt. Slutligen skjusades det till Våmhus. Helt okej kväll igår faktiskt :)

Idag då? hm, Johanna bjussa på frulle och vi kikade lite på Vasaloppet. Sen drog vi vidare ner på stan o sådär. Oo just ja, jag och helen tog en promenad med hundarna också. Skönt. Och efter det åkte vi och handlade fika, vilket inte var det lättaste i dessa tider. Fy fn. Mitt i smeten. Tog säkert 40-45 minuter från finnsnäs till tuvan. Så jag tog över ratten så gick hon bort till servus och handlade, och hann till och med gå tillbaka. På den tiden hade jag ungefär förflyttat mig 25 meter kanske. Hahahaa. Det var stopp. verkligen. Vafan, ska inte alla jävlar åka skidor nu då när det var vasaloppet!? :O Inte åka BIL! Nu när de flesta gått i mål, KAN NI INTE BARA FÖRSVINNA HÄRIFRÅN DÅ OCH ALDRIG MER KOMMA TILLBAKA!? Hatar turister tror jag bestämt :P Haha.

Känner mig glad idag. Och det är bra. :) Hihihi :D Nä inte snacka massa skit nu. DUSCHEN nästaaa!

Over&out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0