GRYMT SA GRISEN

Japp, idag var det fan inte nådigt på spinningpasset! Såg fan döden himself passera i pereferit. Så som sagt tidigare, 75 min spinning=Angelica död. De sluta fan aldrig susa i huvet tror jag :P
Men efter en liten bit mat och en dusch så ska jag nu äntligen lägga mig i min säng och njuta av min nya bok! Har bara läst inledningen än, men redan där har jag hunnit skrattat x antal gånger. Tror detta kommer vara en superbraig bok :)

Imon ska lingonet in på RH bilmek ännu en gång under sin livstid, Däcken ska kollas upp, för fanskapet drar så mycket åt vänster att du knappt behöver vrida ratten i vänsterkurvorna, och DET är väl ändå inte normalt, när däcken är nya och balanserade :P Sen ska dom se om det finns en möjlighet att hitta de övriga felen på den också. Vilka är; Den lägger av titt som tätt, när den blivit varm rycker den och apar sig och sen är det säkert nått mer också.
Men jag är positiv och hoppas på att min pärla kan få en diagnos som inte är alltför smärtsam för plånboken.

Nej hopp i lopplådan var det.
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0