Oj oj oj

Ja jävlar i min lilla låda vilken jävla HELG det har varit! Kanoners! Haft superkul hela helgen! I fredags var de kalas som gällde, med lekar och alkohol med mera. Sen drog vi vidare till Rot, på billy opel. Och jävlar i min själ vilket ös det var! haha, ja. Blev kanske några för mycket för mig där. Men de får man leva med! Och lördagen, började seeegt, sket i gesunda backen, för de var ju så kallt! :P Så jag Helen Jessica Camilla jessicas kompis och Alex käka lite pizza o sådär. Sen så åkte jag och Helen runt i bilen lite med Alex bara. Och så vips var vi i Färnäs. Där det bjöds på whisky och mintu, och därmed spårade min andra kväll också ur! Men de var så lätt VÄRT alltså :)

När jag vaknade i morse, visste jag nog ärligt talat inte riktigt i vilken del av mora jag befann mig i. I nusnäs av allla jävla ställen!? ;o Vad hände liksom. Aa dagen har i alla fall varit en av de segaste i mitt liv! Setat upp och sovit till o från i 3-4 timmar. Shit. Den här helgen tog hårt på mig kan jag säga. Inte nog med att man inte vet var man är, så upptäcker jag dessutom att mina ben är så fyllda med blåmärken så jag är lika fläckig som lilla gubben! Och min arm är blå. Jag måste haft en rolig helg! Och tack alla ni som gjorde den så jävla BÄST! Puss på er. ♥

Fundera fundera fundera.. Shit, varför måste jag vara så tveksam jämt. Och så jävla osäker. hm. fundera fundera fundera fundera.. Vrida och vända..

Kommentarer
Postat av: Helen

De är bara och köra på =) Han är toppen ;)

2010-05-03 @ 18:36:23
Postat av: Collin

Flaaaappna av, och släpp kontrollen ;)

2010-05-03 @ 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0