PIC's

Var ju till Rämma en sväng i fredags. Med Helen och hundarna o hälsade på mamma o pappa i stugan. Tror allt de små liven gillade det. Så i sommar blir de mycket rämma känner jag på mig :) Blev ett gäng med bilder också.


Springa upp och ner, upp o ner, ner o upp.


Pidon lycklig i riset.


Styckan tar ett dopp. (Sista isen på Rämmasjön hade gått upp helt under samma dag)


Livet på en pinne ;)


Två nöjda pojkar.


Styx har fått nys om brorsans pinne..


Och då kan det gå såhär istället. Lika envisa båda två! Sprang sådär uppför nästan hela backen och båda vägrade släppa.


Favoriter är vad ni är i mina ögon! :) Världens bästatse ♥


Fönstret var väldigt uppskattat. Så länge vi var där inne stod dom o spanade.


Styckan har fått syn på nått.


Gräver en ny vik åt oss.


Styckan :)

Sådär. :) Nu ska jag ta o stoppa nått i magen innan jag far på spinning.
CIAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0