PIC 'S

Yes, tänkte nu lägga in lite bilder från valborg :) Men först lite irritation som måste ur mig ;) Höhö. VARFÖR KAN FOLK INTE KOMMA PÅ EGNA saker!? Istället för att HÄRMA andra! Och dessutom försöka tro att man kommit på nått själv. Visa att man kan tänka själv kanske? Eller ska jag börja skriva åt " också eller? Sånt gör mig så förbannat IRRITERAAD! Så ja, tack. Det var skönt. Hoppas bara budskapet gick fram :) Faast, var väl ingen jättegrej, men ändå, sånt där som man bara går och stör sig på och irriterar upp sig. Men aa, nog om det.

Lite bilder nuråååå gott folk!


20-års kalaajs för Camilla & Anna med grillning, lekar, alkohol och annat smått o gott!


Gitarren kom fram också! :)


Blev lite sjungande..


Ena födelsedags barnet!


Alex fick den stora äran att köra oss till Rot, på lite Rot rot Rock 'n roll!


eey!


Ig & du! ♥


No comments!


Day number 2! Haha det va bra segt innan man var på banan igen vill jag lova. Men ah, det gick tillslut tydligen :P

Det var ett gäng med bilder. Som förövrigt är tagna av Helen :) Suuuuuuperduuunder kul har det iaf varit! Och jävlar vad jag önskar att de anordnade fler sådana där kvällar i Älvdalen som drar så mycket folk! Det hade vart toppen!
Men jag offrade dock en grej under fredagens galenheter, hm, mina nyyya superbraiga foundation från make up store, låg i min väska, som i sin tur hade råkat hamna halvt utanför bilen, vilket vi upptäckte ungefär vid läde. Så aa, det var bara glaskross kvar utav den. BRA ANGELICAA! Men mitt puder låg i samma väska, och det var HELT intakt, stämpel o allt fanns kvar. Fattar inte hur det kunde hålla och inte en tjock jävla glasflaska? Mysteriuum.. Blir att punga fram 250 spänn till då o fixa sig en ny! Jävla fan vad arg man blir ibland.

Onsdagskväll idag vilket innebär bra tv nu kl 21.00! Greys greys greys!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0