SEXANDTHECITY 2

Hann till och me med en bio idag :P Men fan så stressigt. Hade en kvart på oss hem från träningen o duscha. Och guess whaat!? Jag slog rekord, jag var klar på ungefär 9 minuter!! :O Man förvånar sig själv ibland.

Filmen var i alla fall riktigt bra. Haha, dom är för roliga :) Men personligen tycker jag nog att första filmen är bäst.


Åå ikväll är en såndär kväll som jag hade kunnat vara ute o åka bil hur länge som helst. Bara åka mil efter mil, utan att veta vart man ska. Ibland är det bara så skönt. Men det är väl bara till att göra det gamla vanliga tråkiga, sova, I guess.

Så godnatt då.

"Isn't it ironic that we
ignore those who adore us
adore the ones who ignore us
hurt those who love us
love the ones who hurt us?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0