SOL SOL SOL

Äntligen kom den! Hoppas bara den får stanna en stund nu då. :) Har precis kommit hem från en Promenad i sommar värmen med hundarna. Är nämligen lite hundvakt åt Helen idag.

Förövrigt så har jag läst ut min bok nu. Och ja, jag ska SÅ få tag i "ett cp bra liv" också! Vilken människa. Blev så glad av den där boken. Man borde vara glad över vad man har egentligen. :) På kvällarna är jag ibland lite små deppig, men när jag tar tag i boken, redan efter 3 rader så är jag gladare. Vilken glädje spridare, den där Jonas. LÄS DEN!

Nu ska jag ut och njuta av solen en stund till.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja,a den ska jag bannemej läsa så småningom.. =)

2010-05-17 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0