SOVMORGON

Ja det har minsann råkat bli en vana nu. Ställer klockan på 09.00. Den ringer, jag trycker på snooze och somnar om i tio minuter. Andra gången den ringer har jag redan tröttnat på att snooza, så jag stänger av klockan. Och vaknar sen 11.15 varje jävla morgon! Lite trött på mig själv nu faktiskt.  Hur ska detta gå i sommar, när jag måste ta mig upp sex varje morgon?! Skärpning Angelica!

Aja nog om det. Igår så kollade jag o Camilla på den där dokumentären som gick på ettan häromdagen. MC FUSK & CO. Nej fy fan för mcdonalds säger jag! Hur fan dom behandlar personal och mat. BLÄ! Har ÄNNU EN GÅNG insett varför jag INTE tänker söka nått jävla jobb där! Never ever :) Uuuäk. Men aa, tycker alla borde se den.

Tro vad denna regniga dag har att erbjuda då? Hade ju tänkt ge mig ut på en promenad, men vädret tillåter tydligen inte det. Så får la se vad man hittar på sig istället. Blir ju iaf Express träning ikväll hoppas jag.

Nä dags å försöka göra nån nytta kanske?
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0