TOKIG I SÄTER

Haha jaa, det är ju tydligen deras nya logga eller nått. Shit, pinsamt. Men men, följde iaf med Mamma till säter idag, hon skulle dit på någon undersökning. Efter det drog vi till Blge. Käkade lite o sen så kolla vi runt lite snabbt i kupolen..

 

Blev en ny foundation på make up store, eftersom jag i fyllan i villan var så klantig och slog sönder min andra. Eller ja, bilen gjorde då väskan hamnat utanför xD Haha! Men ja, är huvudet dumt får plånboken lida!
Sen köpte jag "grabben i kuvösen bredvid" som jag pratade om i ett tidigare inlägg. Och så hitta jag en drinkbok också! Kul kul o ha nått å mixtra med på förfesterna sen ;)

Alex var här nyss och kollade på min dator, och den fick bedömningen att hårddisken håller på att säga godnatt. FAN. HAR INTE RÅÅÅÅD med en ny Så ja, jag antar att det blir till att läsa på kvällarna nu istället då. Men det verkar vara en bra bok iaf :)

Nu byta om och sen spinning. Vilket jag inte alls känner mig speciellt taggad inför idag :P 75 minuter=jag kommer vara död när jag kommer hem igen. För jag är redan nu supertrött..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0