ÅÅÅ JAA HÄRLIGA MÅNDAG


GAH! Segaste dagjäveln som finns vaa.. Man borde plocka bort måndagar. Tänk så bra det skulle bli. eller, föresten, då skulle ju tisdagar bli tråkiga? And so on.. Jag och mina briljanta idéer.

Helgen var bra. Fredag- chaufför åt en kaxig kusin, Lördag- fullt ös medvetslös på Wäsa :) Helt jäkla kung om jag får säga det själv. :) Och attans, vad roligt vi hade, helaaa natteeen låååång! Söndag, åkte vi upp till Älvdalen och lämnade ..... . Och ja, en riktigt skön söndag faktiskt. Summa sumarum- en bra helg!

Känner mig faktiskt riktigt jäkla glad! Lite för glad nästan :P Av någon underlig anledning :S Men äsch, måste det finnas anledningar till allt då?? :) Njuter väl så länge det varar, kan ju vara arg imon till exempel? Haha nejdå! Men.

Nej herregud vad jag inte alls borde sitta häär??! Ska ju upp tidigt imon, lång dag. Planera och packa ska jag göra också. Ujuj vad mycket. Drar ju till fjållträsk med klassen på onsdag, och på kryssning! Kommer nog bli roligt :) Men har dock nästintill fullspäckat schema under alla 3 dagar, så kommer nog vara redigt slut på fredagen iaf. Och då är man erbjuden att komma till emma för en grogg. Hm? jaa, jag kommer säkerligen sluta där, haha!

Neej, fan sova var det! Godnatt!


Bjussar på lite positivitet (?) så här på nattkröken.


Kommentarer
Postat av: Helen

Lämna ..... =) De va ju liksom ni. Inge Venjan.. jag som såg fram mot de.. Bara va och inte göra nått..=/

2010-11-09 @ 09:27:54
URL: http://zinkoskrutt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0