ABOH!

Ja då var både resan och helgen över. Resan var helt okej! Hade riktigt roligt på båten :) Såg kocken Glenn, vilket var kryssningens höjdpunkt! ;) Haha.

Men hotellet, det tog fan priset det! Det lukta avlopp i rummet, i andra rum låg det hår i sängarna, och ett rum var det tandkräms kladd över halva toaletten. Jag och Hanna hade när kvällen var slut haft 3 hotellrum, och stod där med åtta nycklar i händerna, så när vi skulle gå och sova så hitta vi inte till vårat rum, vi visste helt enkelt inte vart vi bodde längre xD Det var rätt komiskt! HAAH! Och detta är ändå hotellet som alla idoler bor på, det märktes då knappast på den standarden iaf. haha.

Och JAA äntligen har jag fått tid hos kiropraktorn, på onsdag :D Se om han kan få bukt med min onda rygg :D Som jag har väntat och längtat. Hoppas han kan få den bra.. Skulle ha väntat 4 månader egentligen, men sen fick han återbud och så fick jag komma redan på onsdag. Men med min tur så har vi ju Tenta på onsdag då jag ska vara där. KISS. men ja, jag får lösa det, för vänta längre det kan jag inte! då går jag sönder.

Nu tror jag faktiskt att det kan vara dags för mig att sova :) Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0