KISS, TYP

Åh vad alla är tofflar nu för tiden! Fan bara jag som inte har någon i min vännerkrets för tillfället. Så himla kul, not. Man blir liksom lite lätt ensam ibland då.. Och kan känna sig lite bortglömd. Men jag unnar er det. :)

Trodde vi var värsta gänget som skulle ut på lördag, till Wäsa på halloweenfest. För när det kom på tal verkade alla så himla på? Men ja, nu verkar vi vara 2 st. JIPPI. Fan vad piss. Kan ju hoppas på att någon mer blir på i alla fall då.. Men är väl som vanligt när JAG har planerat nått att man sitter där nästan själv i slutändan. Känns som att det blir så mer eller mindre varje gång jag har någon idé..


Åh, har sån himla positiv (läs negativ) dag idag känner jag :P Haha, ser ni det eller??

Kollade nyss mitt konto, var inte heller så himla glädjande. Har inte fått tillbaka mina jä*la pengar från CUBUS än?? Var 1 vecka och 2 dagar sen jag var där, och mitt kort krånglade så jag inte kunde handla. Sen hade dom visst dragit pengar ändå. Så dom på CUBUS sa ju åt mig att gå till banken. Vilket jag gjorde i Torsdags. Och då sa dom att det kunde ta upp till 5 arbetsdagar att få igen pengarna. Ja nudå, nu har det gått 6 fucking dagar. Jag behöver dom där 500?? Har dom inte kommit in imorgon får jag minsann spatsera in på banken igen och slå näven i bordet! 

Nej fasiken, ska ta och kolla på hollywoodfruarna och sen sova tror jag, har inget mer att få ut av den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sluta va så negativ nu ;) Jo det är tyvärr så när pengarna styr ens liv, alla har inte pengar till allt, tyvärr.. :) :(

2010-11-02 @ 21:52:56
Postat av: Svar

Nej det förstår jag väl. :) Men börjar bli liiite trött på att det ALLTID blir såhär när jag planerat nått, att folk drar sig ur liksom. var inte riktat mot någon viss person så, men aa som sagt, lite tråkigt att komma på någon idé när ingen vill i slutändan ändå :/

2010-11-03 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0