SNÖRVEL

Ah, då har sjukan brytit ut. Men jag är inte bitter :) Var till skolan en vända i morse, men föreläsaren var sjuk, så då fick man åka hem igen. Skönt att få åka hem och vila. Har inte gjort någonting idag, hur skönt som helst! Kom hem, kolla på film, gick och la mig, åt mat, la mig igen och nu tittar jag på tv. Väldigt händelserik dag.

I morgon är det ingen skola heller. Bara en föreläsning på kvällen mellan 18-21. Får se om jag är frisk nog att ha orken o åka på den.. Hm, jobbigt att den ska ta upp hela kvällen bara. :S
Nää, nu ska jag jävlas vidare med den här dumburken som vägrar få ljudet att funka, fast att jag säger åt han :O

Ah såg föresten på statisktiken att det var flest besökare på hela veckan igår, på en Söndag? haha :)

Vore faktiskt lite kul att veta vilka som läser min "innehållsrika"
(känn ironin) blogg? Ni kan väl kommentera vilka ni är?? ;)
Shoot me!

Kommentarer
Postat av: Helen

JAG.. ;D

2010-11-29 @ 22:50:17
URL: http://zinkoskrutt.blogspot.com/
Postat av: sparr

jag kompis

2010-12-16 @ 01:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0