JENKA


Min nacke är förstörd, kommer aldrig mer kunna göra det jag vill!!
Eller, njaaa, det var nog att överdriva en aning. Men ont i nacken har jag. Som fan. Och fler o fler säger att jag fan är stelare än en planka i mina muskler på höger sida om nacken. Och har klämt lite själv idag, å fan, högra sidan är mycket STÖRRE än den vänstra?! Det här har gått för långt tror jag. Dags för att ringa den där kiropraktorn som det varit på tal om i flera år.
Har för den onda nackens skull smörjt in den med nån sorts muskelkräm som luktar JENKA. Förlåt, jag menade STINKER JENKA! Herrejisses, nästan så det sticker i näsan. Men troligtvis gör den väl lite nytta iaf. Man får väl bara hoppas att lukten har försvunnit tills imon, så man slipper gå runt och stinka JENKA i skolan imon.
Vore ju hemskt olyckligt om nån råkar tro att jag är ett tuggummi, och börjar tugga på mig. 



Imon är det torsdag. IGEN?! Satansperkele vad tiden går fort när man går i skolan? Hinner knappt blinka så är det fredag igen liksom. Men jag klagar inte :) Imon ska vi få fika med vår gulliga lärare, för det är sista dagen för den här gången med denna kurs. :) Yeye.

23.19???!!?? Okej, vart fan tog tiden vägen? Vad gör jag vaken nu? :O Fan sov med dig människa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0