KISS


på livet just nu typ. Fick i läxa i grupp&individ-utvecklingen igår, vilken var att vi var och en, bara för oss själva och egen skull, skulle skriva ner sånt/såna som är osunda runt omkring oss. Typ sånt/sånna som gjort oss ledsna som ligger där inne och gror, bara ut med allt, ner på pappret bara. Bara mala ur sig allt dåligt, gammalt som nytt, hur det har påverkat oss,  varför vi blev ledsna osv.

och vet ni? FY FAN VAD SKÖNT DET VAR! Nästan som att säga det rakt ut till de de är menat till, som vår lärare sa, man lurar hjärnan lite, så därför kan det vara till stor lättnad att lätta på sånt som ligger och trycker med hjälp av en penna. :)

Skönt var det, fast å andra sidan har det satt sjuhelsikes med tankar på snurr också.
Usch usch :/ Börjar bli väldigt tungrott i mitt liv nu känner jag.. Mycket som gång på gång drar ner mig när jag äntligen "klättrat upp".. Det slukar en del energi kan jag säga, och även mycket av min positiva sida.. 
Har även upptäckt att vissa händelser i mitt liv har faktiskt slukat delar av mig, den jag är.. Försöker dock ersätta dessa med nya delar så gott det går..

Neej faan, in med lite positivitet nu? Ska sova på saken.
 TackoGodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0