MÅNDAG

Ny vecka nya möjligheter. Helt okej skoldag, fick gå hem innan jag blev alldeles sådär tvärtrött som jag brukar bli på eftermiddagarna.

Helgen har inte varit så speciell tycker jag? Tog väl nån drink i lördags och så bara. Och vet ni? Jag våga sova hos Jessica igen efter alla dessa år! Haha! :P Har ju inte vågat de när det har pågått såna där underliga saker, men sen mediumen var å hälsa på så var det en helt annan känsla där. :)

Och jaa, nu jävlar anamma är det dags att ta tag i träningen igen!! Har legat på latsidan alldeles för länge nu. Eller ja, har ju gått 1 timme varje dag. Men känner att jag vill börja gå på pass igen :) Så har börjat med å boka ett spinning pass på onsdag i alla fall, så får vi se om det fylls på med andra pass under veckan :) Tänkte även försöka få ett personligt träningsprogram i gymmet, nu såhär till sen-hösten/vintern. Så kan man vara inne istället för å vara ute och frysa :P Dessutom blir nog träningen mycket roligare om den är personligt anpassad. :)

Neej, dags att ringa och tvinga med Jessica på en promenad tror jag?
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0