OJOJ


Vad har jag gett mig in på? :O Var till moster idag och hämta "lite" papper. Hade ju tänkt mig att gå ner dom där kilona genom att köra lite kaloriräkning och träning, som moster har gjort. Men jaa? Blir alldeles snurrig i huvudet av alla siffror! :P Haha. Men ska iaf börja med det här på tisdag, då jag har fått lite ordning på pappren och siffror, och så vidare. Får se hur det funkar, och funkar det inte får jag väl prova något annat. :) Känner mig i alla fall grymt taggad! :)

Helgen då? Fredagen var mest lugn, spelade spel och umgicks med Jessica och Micke. Umgåtts med dom har jag väl gjort i stort sätt hela helgen :P Och igår for vi till Emma och festade, och rökte vattenpipa, Treevligt! Idag har jag inte gjort så mycket, alls faktiskt. Tittat på när pappa bytte broms-slang på min bil, och sen vart till Övdaln och hämtat dom där pappren. :)

I morgon väntar skolan också. Har KOST den här veckan, kunde inte komma mer lägligt :P Haha!
Nej sova lite nu så jag orkar med dagen imon. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0