PLUGG


är vad denna dagen kommer att bestå av. Har gjort klart en uppgift. Nu är det bara att suga tag i den där fula feta boken. Tenta på Torsdag, OMG! :O Ångest x 1000000! Meen jaa, bara att bita i det sura äpplet så ska nog det gå vägen också.

Som ni kanske förstår så har vi hemstudiedag idag. Och jag kände bara; Oh yees! Lite sovmorgon. Meen, vad jag inte riktigt hade med mig i tankarna var läkarbesöket 08.15, idag. Så de var bara att gå upp cptidigt ändå. Tänkte då; Men då får jag ut nått av den här dagen då kanske, eftersom jag gick upp så tidigt. När jag kom hem från läkarn så kände jag att jag behövde vila en timme till, sagt o gjort kröp jag ner i sängen igen. Åh så gött. Tills jag vaknade.. 3 TIMMAR SENARE??!!!!! Då blev de fart på na vill jag lova. Inte alls vad den här dagen var planerad till. Så nu blir det råååplugg tills jag ska till Älvdalen och fixa frillen! Lite färgning och klippning :)

Nu dags att drunkna in i fulboken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0