SKOTERNSDAG

Sitter hos helen och smuttar på en drink. Känner mig go och gla :) Tidigare idag har vi kikat runt på skoternsdag. Trevligt! Många önskemål till jul säger jag bara! Om man ändå ägt nån miljon.. Äsch, snart har jag masserat ihop till min dröm ;) Haha eller inte..

När vi skulle upp till dalen och lämna Helensa vovvar idag, så börja det lukta bränt utav bara fan. Och vi undra vad fan det va. Men jag vet att min bil läcker lite olja, så när de droppar så brukar det lukta bränt ibland. Så jag kollade, men nej, det var de inte. Tänkte om, och ja, ibland luktar det bränt när man bromsar för hårt ifrån hög hastighet. så tänkte de var det. Men neej. Så gick jag in i bilen igen, å vet ni???
Det RYKTE ifrån blinkersspaken?! Herreguu!! Ringde Alex, och jaa, som vi befarade, kabelbrand. Sekunderna senare så funkade inte halvljuset. Och det hade slutat ryka och lukta, -Alex; Ja då har kabeln brunnit klart då. Fan vad jag älskar min bil, eller inte. Köpa den?? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0