SÖNDAG

Det vart en trevlig kväll igår med spelmys hemma först, och sen åkte vi till bowlingen i orsa en vända. Det var jag, Lisa, Jens, Johanna, Galle, Diana, Helen och Alex. SUPERKUL. Borde vi göra om oftare tycker jag. :)

Dagen idag har väl inte varit så händelserik. Helen och Alex kom väl hit så gick vi en låååååång mysig promenad med hundarna. Säkert 2 timmar. Skönt! :) Nu blir det snart sängen känner jag, blir en tidig morgon imon. Affärsmannaskap står på schemat, Hm, intressant.. Eller inte tror jag. Jag bara ser hur alla siffror flyger förbi i min skalle. Matematik och siffror har aldrig varit min starka sida om jag säger så. Men men, det visar sig vad det blir för nått :) Går i skolan 2 dagar den här veckan bara, skönt. :)
Nej dra sig mot sängen då kanske?..

Nu verkar det ju ha blivit som jag absolut inte vela att det skulle bli.. Vart tog ärligheten och öppenheten vägen? Suck.. Ville absolut inte att vi skulle glida ifrån varann såhär i alla fall. Förstår inte riktigt, vad jag gör för fel jämt och ständigt. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0