OH YEEEES


Vilken daag! Nervositeten har gått på högvarv sen igår, och när jag klev upp i morse var den i sitt esse alltså. Herregud vad jag har haft ångest inför denna tenta. Meen, trots att jag inte hade pluggat så bra, så jaa, klarade jag den! Gissa om det blev en LÄTTNAAAAD?! Inte nog med att jag klarade den, jag fick fan VG på skiten också :O Helchockad faktiskt. När jag kom hem så slet jag upp alla stenciler ur väskan och la dom i vedkorgen. Dom passar bra där, och kommer värma gött i höstkylan! :P Och vet ni? ALLA i hela KLASSEN klarade det!! :D Vi är så bra!

 PUHHH vilken lättnad, Nomore högskolan dalarna! :)

Gick en promenad när jag kom hem också, VÄLBEHÖVLIGT då jag setat still hela dagen, och med sådan huvudvärk, ännu en dag. Även haft mycket i huvudet, så jag behövde ut och rensa bort lite :)

Ikväll så har jag och mamma varit på "seans"? Haha, eller vad det heter. Var rätt så spännande faktiskt. :)

Har inte berättat detta, men var ju hem till Jessica med två medium häromdagen, mycket spännande! Inget jag direkt kommer prata så detaljrikt om här, men jessica har förklarat en del av det som tillhörde henne i sin blogg, som ni hittar här.

Men ja, det ena Mediumet, L, hade haft en dam med sig hela dagen som vägrat "släppa" henne, hon var runt 25-30, och jaa, inget detaljerat, men ju mer vi snacka kom vi fram till vem det var. Och hon sa att hon verkligen brydde sig om mig, "rådde" om mig liksom. Hon finns här när jag är ledsen, och tröstar, hon finns och ger kärlek, värme och trygghet när jag behöver det. Och faktiskt, tro vad ni vill, men detta är något jag känt och vetat sen lång tid tillbaka.
 Hon sa även att jag hade ett tomrum inom mig, en "sorg,nedstämdhet", som jag stänger in, inte pratar med nån just om. Jag hade även varit ledsen mycket den senare tiden.. Stämmer. Hon sa även att jag har svårt att visa känslor så som ledsamhet och nedstämdhet utåt, jag stänger gärna in mig och är lite svår att nå. Detta stämde också. 

Och ni ska veta att INGET av detta har jag pratat med L om? Aldrig träffat människan förr! Jag har i alla fall svårt till å tro att dom har gissat fram allt det här?

Jag gillar det. Spännande. Men framförallt, att du visade att det är som jag trott, att du finns här! ♥

Det som var så häftigt var att när L pratade om denne, så fylldes jag av så mycket värme, det bara bubbla inom mig, och jag ville gråta floder, samtidigt som jag ville skrika ur mig glädje, sån mystisk känsla. Hon fick något att hända liksom.

Oj oj hade faktiskt inte tänkt att berätta om detta här, pga att alla tror olika osv. Men detta är min tro och alla får tycka vad dom vill :) Blev mycket mer än vad jag egentligen hade tänkt dela med mig av, men aja, den som vill får läsa! :)

Nu är de fasiken godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: BertaStina

Spännande =)

2010-10-08 @ 08:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0