ÄPPELPÄPPELPIRONPARON

Ja då vare kväller igen då. Och i morgon fredag?! Vart fan har denna vecka tagit vägen? :O Hm. Men får sista lönen från i sommar imon plus studiebidraget, så efter skolan så sticker jag Jessica o Camilla till Borlänge på lite shopping. :) Jag åker väl mest för att köpa nytt shampoo i leksand, för både mitt shampoo, balsamet och min inpackning är tvärslut. Så äre väl bara ett plus i kanten om jag "råkar" hitta nått mer! :P

Jag skulle baka äppelkaka ikväll. Men eftersom jag är så blåst å inte kan nått så ringde jag Helen så hon fick komma och baka med mig :D Haha! En äppelkaka liksom? Hur svårt kan de va? Men fy fasiiiken så goo han blev! Och min special vaniljsås var grym! Yumyum.

Tänkte jag skulle kolla Fejsbock innan jag somna, men det ser inte ut som att det funkar ikväll. Så det blir till att sova lite tidigare istället! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Äppelpaj... lilla du.. när ska du lära dej.. =)

2010-09-24 @ 10:43:19
URL: http://zinkoskrutt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0