LEK


Jaa det är inte speciellt mycket allvar och hårdplugg på min utbildning, inte än så länge i alla fall. Idag har vi lekt lekar från klockan 08.15 till 14.30. Och så slutade vi efter det. Igår var det ju Siljan runt. Imon går vi mellan 10.00 och halv 12, och på fredag har vi Yoga :) Men senare, då blir det nog vääääldigt många resor värre skulle jag tro. Men är sjukt motiverad o det ska bli askul!
I mars/april är jag certifierad massör, genom axelssons ;) Kan säga det där för mig själv hur många gånger som helst, AH! Blir nästan lite lyrisk av detta :P ÅH Vad detta känns rätt. För en gångs skull i mitt liv har jag gjort ett val som känns rätt, känns som mig liksom. Såå jaa, antar att ni kommer tröttna på mitt tjaat om skolan här framöver :P

Kaanske kan vara dags att sova, menar, så man orkar den långa och jobbiga skoldagen imon ;) 
Nattinatt :) 
P
usskram&nypistjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0