MONDAY..

Och hur mycket gladare vaknade jag idag då? Hm få se, inte speciellt. Är nog inne i nån sorts depp-period. Men idag har jag i alla fall inte hunnit tänka så mycket negativa tankar, och det är bra. Så jaa, liiiiiite gladare är jag väl. :) Men ändå, VAR ÄR KRAMEN JAG BEHÖVER?!

För att inte få detta till en depritionsblogg tänkte jag nu nämna lite grann hur det går för mig i skolan. Det går askalasbra! Klassen har hunnit "stadga" sig och man börjar hitta rätt bland folk, dvs man har hittat sånna man gillar, och som man går bra ihop med. :) Veckorna flyter på bra, skönt att dagarna går fort! Än så länge har vi det ganska slappt tycker jag, skönt det. :) Men blir annat sen när massage-biten drar igång. Men herrejösses vad jag lääängtaar!

I morgon blir det guidad busstur runt siljan, kan bli spännande. Även om man är från dalarna så finns det nog säkert någonting spännande och nytt att lära sig av! :)

Men vad faan, klockjäveln har sprungit iväg igen. Vi går inte ihop jag och den där, den är snabb och jag är långsam= dålig kombination. Såå, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0