SILJAN RUNT


Var det idag jaa. Rätt intressant faktiskt ändå trots allt. Fast på slutet så lessna jag nog ur på å sitta och lyssna, blev en aningens tröttsamt efter 8 timmar. :P

Några bilder från dagen, blev inte så många dock eftersom min kamera beslutade sig för att dö.






Förbaskat kallt var det iallafall! Här är vi i Tällberg.


Hahaha, Lisa Holknekt, Kan du se vad detta är för rum? Minns du denna tid, heelt sjuuk ;) Haha, nu var jag väl fiffig! (Imponerad av mig själv att jag lyckades få med just detta rumsfönster i förbifarten sittandes i bussen)


Riktigt fin utsikt över Siljan.


Vi stannade och åt på Gyllene Hornet i Tällberg. Passade då även på att kika in en sväng i SPA & Relaxavdelningen :) MYSIGT VAA?

Och nu ska jag mysa ner i sängen och SOVA! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0