SLUT


Som människa! Denna vecka med alla nya intryck, all information och så första riktiga skoldagarna på det har nog tagit hårt på min hjärna :P Men nu är det torsdag, och i morgon har vi egna studier typ, så då är man ju ledig imon! eller jaa, ska väl plugga lite men bara litee ;) Skönt ska det i alla fall bli med lite ledigt!

Allting känns fortfarande superbra! Känns som att vi kommer bli en bra klass också. Får hoppas på det :) ÅHH jag bara lääängtar tills vi får börja med massagen! :D Och än mer tills vi får börja med spa i 2;an.. Känner mig sjukt motiverad och gillar detta! Kul att känna så för en gångs skull inför att plugga :P

Har krupit ner i soffan med lite filtar och tänt massa ljus och myst! Skönt med lite "egentid" såhär för sig själv ibland.. Men Jessica har iof vart hit och sällskapat mig en stund. :)¨

Och vi skulle då kolla på film. Och det vet vi ju hur det brukar gå? Nu när förstärkan funkar som den ska och vi har fått tillbaka den externa hårddisken hel och ren så tänkte jag att vi skulle ha lite filmkväll. Resten kan ni väl räkna ut antar jag med min maximala "tur"? Jo, tro't eller ej, datorn ger upp ;) HAHA men idag skratta jag mest åt det faktiskt. För det är så ironiskt att jag aldrig lyckas kolla på film helt felfritt utan tekniska problem!

Nuu ropar faktiskt sängen på mig, och det ska bli underbaaaaart skönt! I morgon väntar lite plugg, och så lunch med Camilla! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0