JAVISST


Försöker mig på en av mina första läxor på ett år. Sitter med pennan i ena handen och försöker komma på 5 frågeställningar kring min utbildning, eller ja, mitt blivande arbetsområde; Massage,spa och turism. Jag har hitills lyckats få ner en ring på ett A4 papper, och ett streck. Duktigt va? Min framtid känns lovande.
Står fan helt still i huvvu! :O Men det löser nog sig, sa kärringen som sket i vasken.
Pappret får helt enkelt följa med mig resten av kvällen, så kanske det dyker upp någon förnulig liten fråga!

Åhåja, såhär ska sensommar/höst se ut. Som idag. Strålande sol och 17-19 grader ute. Fortfarande lite värme, men ändå lite små svalt. Man känner att sommaren ändå hänger kvar en aning medans hösten sakta tar överhand. :) Men ändå, ge mig lite snö nu? Mm, tänk milsvida vyeer, halvmetern med snö och skotern som bara väntar på att få motioneras! Gah!! Blir ju alldeles till mig! :P Men jaa, back to reality.

Har haft ännu en trevlig helg :) Blev lite spel och sånt igen :P Och igår vart det Tacos, spel och film! :) Inte helt fel. Och just ja, sommarens sista (?) kulglass blev det också, i solen. :)
Idag har jag mest plockat rätt på alla kläder som jag strött omkring mig i detta hus. Och försökt sortera upp och få lite ordning. Men jaa, det var vad som låg i tvättstugan som jag hann med idag, har inte ens öppnat mina garderobs dörrar än, och det må nog dröjja ett tag till :P Haha! Fy fan vilken inte ordning jag har på kläderna. Bläsch! Hann även med en långpromenad på kvällskvisten, göööörsköönt! Rensa tankarna lite.

Nej nu känner jag att jag bara sitter och skriver massa dravvel bara för att, så nu sätter jag punkt och tittar på en film i stället.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0