2011-08-11


Åå är så mjuk å len av allt skrubbande :) Ganska lyxigt å få flera SPA behandlingar om dagen på skoltid. ;) Har fått massa annsikts behandlingar också, så finnarna lär väl spruta fram nu till helgen antar jag.. För visste ni de, får man finnar av en produkt i början så är de ett bra tecken, då rensas ju skiter ur.

Försökt sig på att packa lite också då. Beger ju sig till Älvdalen i morgon. Musik & Motor står på schemat!
 Plockat ihop nån grej sådär, men usch så tråkigt de va! Så jag slutade ;) Fortsätta imorgon. Blir väl nån stresspackning förstår jag där man glömt hälften. Tur hon har en packningslista!
Får väl se om jag tar nått kort, är ju sämmmst på det i alla fall. Men nått ska de väl bli hoppas jag.

Gå å sova lite då kanske så att man är pigg o gla i morgon?
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0