SJÄTTEITOLFTE


Ja jag vet, nu har jag varit sådär superdålig IGEN å uppdatera. Lika bra att ni vänjer er. haha :) Sitter här å äter på ett kokt ägg. Japp, för det har jag lärt mig äta igen. Slutade tycka om de när jag va liten å så har jag trott att de va lika äckligt som då fram tills för nån dag sen, då tog jag mig för å smaka igen, å faktiskt, de va ju gott :) Allting känns så himla bra just nu! Vet inte varför. Kanske för att det snöar?
Har vart å tränat 2 ggr på nya gymmet också, varav en gång ett pass zumba. Riktigt rolig träning! Va så kul att man glömde bort tiden :) Så har jag pratat med dom å hoppas att dom ska fixa mitt "abonnemang" så jag fortsätter med mina 199 i månaden istället för 299. Fräscht å fint gym har de då blivit. Så nu vore de väl själva fan om man inte skulle orka dra sitt feta arsle dit lite oftare!

Å Helen har flyttat hit till H-heden också, känns superbra! Hon bor kvarteret neranför mig, furuvägen, så nu kan vi springa över till varandra kors å tvärs :)

Hm förutom en sak så känns allt bra, å de är den där förbaskade praktiken! Vaaaantrivs nå så fruktansvärt.. Dock är personalen supertrevlig, men tråkigt att vi bara får stå å massera 80% av dagarna, när vi ändå sagt till. Armarna å handlederna börjar på å protestera lite nu faktiskt. Men får väl stå ut den lilla tid som är kvar av den här praktiken.
Fick i alla fall Frans&Bryn färgning idag på praktiken, nöjd!


Dock ser ögonbrynen lite tilltuffsade ut innan färgen på huden försvunnit. Men känns fräscht med lite färg! Å snart blir det håret också :) Fortsätta med lila eller ska jag bli röd igen måntro?? Det är frågan det..

Å sen har jag ju köpt världeeens skönaste fleecetröja/jacka! mmm jag bor i dom numera :)

100 kronor st på intersport, så jag köpte två :) En rosa å en svart. :)
(skitiga speglar, jag vet!)

Näe nu ska jag krypa till kojs å nanna lite. Natti natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0