TJAT

Här sitter man, mitt i natta å tänker att jag ska snart gå å lägga mig. Tänkte så för 1 timme sen också. Haha! Fastnade i julklappsletande på tradera.. Ajaj. :)

Idag blev det fikamys på stan med Camilla, Helen och Johanna å sen va vi å kollade på utlottningen "handla och vinn". Men vann man nått då? Nej. Det där med vinstlycka har jag nog tappat nånstans. MEN jag har hittat en jacka som jag bara såååååå vill ha! Har varit mycket tjat om vad jag vill ha nu i de senaste inläggen, men så får det väl vara nu i juletider? :) Inte för att jag tror att den som ska se vad jag vill ha läser min blogg (Mam&Pap) men ändå :P


Den svarta. :)
Näe för sista gången, NU SKA jag gå å lägga mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0