TJUGONDE

danföredanföredanföredanföredanföredopparedagen.
Har nästan inte gjort någonting idag. Sov länge, gick ut och gick med Helen och sen åt vi och satt å pratade. Sen gick vi hem hit igen å så åt vi igen. haha! och sen tog jag mig en dusch också. Å nu ikväll har vi sett lite tv, å vart till hästarna en snabbvisit.

Meen, igår var de andra bullar! Då vart det bak av julgodis för hela slanten! Det blev Snickers, Arraksbollar, Marsipanfigurer och Gravad lax. Det sist nämnda är kanske inte riktigt julgodis. Eller, jo de är det bannemig!


Grymt sa grisen ;)

Två Styx.

Försökte mig även på att göra en Cupido, men det gick inge bra!

I alla fall så blev snickersen kalaaasgoda! Kommer nog ta slut inom kort. Så nu får ni allt komma hit å smaka några bitar! Sen har jag ju lussebullar i frysen från förra veckans bakerier.. :)

Men nu blir det natti natt för mig!


Kommentarer
Postat av: Skrutt

Va sägs om att uppdatera lite... =D

2012-01-15 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0