TUESDAY


Tisdags kväll. Och här sitter jag :) Har varit på cirkelträning ikväll, sköönt! Första träningspasset på jag vet inte hur länge. Har ju fan varit förkyld i ett halvvår. Bläsch! Men äntligen så ska jag börja träna igen. :)

Annars idag då? Har det inte hänt nått speciellt. Skola bara. Och letning av nycklar avslutade jag skoldagen med. :P Fy på mig! Hade tappat dom någonstans, men som tur var hade nog snäll själ hittat dom och lagt in dom i Repan. Ibland har man tur :) Och när jag hade kommit hem, då upptäckte jag att mina tränings skor stod ju kvar i skolan, ATTANS! Bara till att köra tillbaka till Orsa och hämta dom. Fan. Det man inte har i huvudet får man ha i biltanken.

Men nu så har jag bäddat ner mig skönt i min säng, och ska nu invänta den underbara träningsvärken. NOT. Kommer fan inte kunna gå imorn.

Natti :)

After all these years, sometimes, i still fuck'n miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0