WAITING

Väntar o väntar o väntar. På? Allt känns det som. Haha :) Men ett mail som är väldigt efterlängtat väntar jag otåligt på. :) Sen väntar jag på att få hämta mina skidor från Intersport, vilket jag ska göra imorgon! :D

Och så väntar jag på min telefon. Min nya, MODERNA telefon. Android. Herregud, hur ska jag klara av att handskas med en SÅN?!! Jag som är så van min kära gamla hederliga W850i.. Räknade ut att jag har haft den telefonen i fyra år nu. FYRA ÅR??! Människa, uppdatera dig! Ja, den kommer på posten vilken dag som helst.. :D

Sminkparty här hemma imon också, fun fun :) Men kommer bli reedigt pank. Men man kan väl inte bli nått som man redan är eller? Well well, mina pengar har gått till bra saker den här månaden i alla fall; Massagebänk, Massagegrejjor, och skidor!

Hemma själv i helgen också, sköönt. Tänkte om nån vela hittaa på nå buuus? ;) Är ju rock kväll på lördag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0