HOHO?


Har haft en trevlig helg tillsammans med Jessica,Matilda & Emil! Vart en tvådagars malung tur o retur. :)


Nu sitter jag här i min ensamhet. Mamma och Pappa är på minisemester i stugan så jag får sova själv här hemma. Uppskattar inte riktigt att sova ensam här hemma. Förstår inte varför? Får sån olustig känsla bara jag ska sova ensam här. Hm, men med 11 ljus och två lampor tända, samt öronproppar så ska det nog gå bra hoppas jag.

Haha, känner mig verkligen som en fjantig 4 åring. Men ja, jag är faktiskt mörkrädd. Kan inte sova när det är bäcksvart. Förstår inte riktigt vart min mörkrädda sida kommer ifrån? Har aldrig förut varit mörkrädd, inte ens när jag verkligen var 4 år. Det började nog typ för 2 år sen. :S Å nu kan jag inte sova utan nått som lyser! Skooona mig från detta va va vaaaa?

Aja, lär väl ska sova en stund då trots allt. Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0