SYMPATI SÖKES?


Det är syndigast i världen om mig idag känns det som. Inte gjort någonting idag, för jag har inte orkat att ens lyfta rumpan från stolen! Jo för att gå ut på altanen å sätta mig på en annan stol då förstås. Sjuk å eländig kallas de väl för. Trodde jag var feberfri idag, men så duschade jag, (alltså, jag gjorde nått mer ansträngande än å sitta still) å vips kom denna förbaskade frossa tillbaka.. Önskar att jag hade kunna få lite sympati vaa? Nån som typ serverar nybakt bröd till frukost på säng, bäddar ner mig å sätter igång film åt mig o kliar mig lite på ryggen. Finns det nån sån snälling där ute så bor jag i Selja! Koomsi.

Nu sitter jag (för omväxlingsskull) i fotöljen med datorn i knät, försöker samla lite energi tills imon, då jag ska jobba i Tällberg också. Attans! Var tydligen svårt å få in nån annan oxå med så kort varsel. Så får hoppas att min dundernässpray håller snuvan borta i alla fall under tiden jag har kunder. Annars kan det lätt bli snörvelsoppa av alltihop.

Vill göra om här i bloggen lite, men finner ingen ork att hålla på riktigt, har ju inte ens nått roligt "bildprogram". Skulle ha fixat ett sånt så kanske de händer nått.. :)
Nej ska gå å trycka munnen full av alvedon å följa med å titta på när Helen rider..
Då jag inte själv har orken att ta en av hästarna.
C U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0