MUMS


Idag har jag varit ganska så på hugget i alla fall! Började dagen med att massera Kusin Tisa, catchiiing 350 kronor rikare. Sen blev de fika med vatten, smörgås med sallad från växthuset (De såkallade nya livet), Supergött!

Å efter det sög hon tag i gräsklipparen så de stog härliga till, slog rekord för klapparvägen 35 bannemej! Sprang nog fan runt med klipparn.

Och sist men inte minst hjälpte jag mamma med maten. Gott blev de! Åhååå så jag var värd det efter matchen med gräsklipparn!
Kan ju till å med vara shysst å bju på receptet faktiskt ;)


Fräsch Sommarkyckling med Currydressing
Kycklingfileér (ca 5st)

Till marinaden:
1 dl Citronsaft
2 dl Olja
♥ 4 tsk Citronpeppar
♥ Dragon
Lägg kycklingen i marinaden i några timmar.

Till dressingen:
♥ 2 dl creme fraiche
♥ 1 dl majonäs
♥ Curry, salt & peppar efter smak 

Stek kycklingen i ugn, 175 grader i ca 25 min. Låt svalna och skiva upp!
Servera med en god sallad!


Yummiiee! Supergott & Superenkelt!
Nu blir det kvällspromenad med Hanna!

C U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0