DUKTIG IDIOT


Har nu äntligen hittat mitt användar ID och min pin-kod till Morastrand. Haha. Hade ju varit så duktig och sparat den i ett worddokument på datorn. Så går det när man ska vara duktig! Men nu jäklar är intresseanmälningarna igång igen.. Men dock lär det väl ta 25 år innan man får någon lägenhet från det där stället.
Men man kan ju alltid hoppas på nått.
Förövrit är nog Morastrands hemsida den segaste i världeeen!

Annars? Grå och tråkig dag. Önskar solen hade kunnat komma fram igen och lite värme? Och att myggorna hade kunnat dö en plågsam jävla död. USCH!

Är helt sönderbiten på hela bena nu. Kan inte sova på nätterna för det kliar konstant hela tia. Finns det nått för oss extra utsatta? Typ nån tablett som gör att myggen inte gillar oss eller nått mot denna jävla klåda?
Får ju så fruktansvärt snygga ben på sommaren, ser ju för fan ut som jag har fått böldpesten blandat med röda hund! Sen har man ju mer ärr än hud. Bläsch. Riktigt trött på dom där statarna!

Idag då? Sov halva dagen, kan inte förstå hur sängen kan vara så skön på morgonen? Ätit lite frulle, fixat håret och nu tar jag det lugnt en stund innan jag rullar mot Tällberg för praktik.

Föresten så är det LJUSPARTY här IMORGON för den som vill :) Det bjuds på Jordgubbs/rabarber paj med Vaniljsås! ;)

Aja, Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0