ALFAPEET


Beroende? Japp. Farligt beroende framkallande. Men skojj :D Alfapet på telefonen är det självklart jag pratar om. Önskar bara jag hade fler vänner att spela med! Vänner som man känner igen alltså.

Aow, just ja, fick en del fina presenter i Lördags på inflyttningsfesten :)


Hade en trevlig kväll i alla fall :) Hihi.

Har haft våra första SPA kunder idag. 5 stycken närmare bestämt. 5 timmar på rad, åfan jag överlevde det också :P Gick riktigt bra förutom att hälften av leran slutade nog på golvet. svart överallt :P
Nästa vecka är det dags för ALGINPACKNINGAR! RING Å BOKAA! 0250-55 22 86 :)

 Nä ska fortsätta mitt Alfapetspelande tills jag somnar nu jag..
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0