ASPVÄGEN 40D HINDRIKSHEDEN


Exakt där bor jag numera! :)
Var ett tag sen hon skrev nått här nu såg jag.. Dags för lite uppdatering då? Det jag har roat mig med den senaste tiden har varit att packa flyttlådor, köra flyttlådor, Packa upp flyttlådor, packa flyttlådor, köra flyttlådor and so on.. Å inte är ja färdig än heller. KAOS kan man väl lite lätt kalla det tillstånd som råder i min lägenhet nu? Lådor å grejer ÖVERALLT!!! Å min lust att fixa till detta har flytt sin kos lite plötsligt..

What a messsssss!


Sov här första natten inatt, kändes ganska, tja, konstigt? Sov ju inte så speciellt bra i alla fall. Lyssnat efter minsta lilla ljud hela natten känns det som. Inte blev de bättre av att ventilationen surrar mer än en jetmotor. Nästan i alla fall. Men jag vänjer mig antar jag.
Hah! Å jag har det ju så bra så jag kan snylta av grannarnas internet, hihi! Funkar super. Dom får skylla sig själva när dom är så osmarta å har oskyddat! :P Men jag ska skaffa eget internet sen. Inte direkt prio 1 på min lista just nu. Får se hur bra jag klarar mig ekonomiskt först å främst. Och nu när detta funkade så bra är det verkligen inte prio 1.

Nej, dags å ta tag i det här! Sätta igång lite bra musik å plockaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0