BRRRRR


Nu är hösten verkligen här! Börjar bli kallt i lägenheten också innan värmen har hunnit ikapp. Nu skulle man minsann haft någon o gosa ner sig med i soffan under en filt med massa tända ljus framför en film. Men ja, ensam i kolmörkret går också.. Får väl lov å göra det i alla fall :P

Blev i vilket fall som helst bara slipning av min "byrå" ikväll, får bli målning på söndag eller nått.

Har setat å läst mina gamla blogg inlägg, å vad ska man säga? hahh ung å dum :) Ganska roande ändå faktiskt :P

Blir jobb i Tällberg i morgon också. Ska göra en behandling som jag aldrig har gjort förr på en kund, endast fått den förklarad för mig i telefonen nu på kvällen. Hur skall detta gå? Supernervös är nog bara förnamnet. Men det lär väl funka som allt annat. Ne nu kallar visst sängen på mig, vi hörs! 
 
Avslutar med en bild.


<3


Kommentarer
Postat av: Skrutt

Ja vi får nöja oss med oss själv och mysa så gott de går i mörkret... =)

2011-09-19 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0