MMMMMMM



Gött moos!

Hanna har varit här å bakat bullar medans jag har städat. Det kallar jag en vän ;) Haha. Vaniljbullar med mandelmassa och vit choklad som fyllning. Vanligtvis gillar jag inte mandelmassa alls, men den gör dessa bullar magiska, krämiga å goda! mm!

Receptet är, tjaa, som ett vanligt recept på vaniljbullar bara att man hyvlar på mandelmassa å river vit choklad på fyllningen också. Rekomenderas att prova! Det är nomnom :) Eller om Hanna nu har någon hemlig detalj som jag har missat, det vet jag inte. :P

Nej nu sova så jag orkar upp i morgon bitti å städa & fixa i ordning här hemma till morgondagens inflyttningsfest! Å det ska jag hinna innan jag ska till Tällberg å jobba. Hade inte haft lust. Alls faktiskt. Men men, det är ju pengar i alla fall.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0