ONSDAG


En dag närmare helgen. Dagen i skolan var helt okej idag. Mycket skratt. Men sitta å rita å hitta på saker en hel dag? Hm, nja, ibland känns det lite som att gå på en förskola. Men det är vad jag tycker.
När jag kom hem så fick jag ett rejält ryck å diskade upp alla burkar, bunkar å allt annat tjaffs som jag har packat upp. Å plockade rätt på allt som låg å drällde i köket. Så nu ser i alla fall ett rum i den här lägenheten okej ut. Man får liksom beta av rum för rum för att få nån ordning. I morgon blir det garderoben å alla kläder som ligger i säckar som får sig en omgång. Och vardagsrummet om jag har orken kvar till det. Ska ju ha drop in massage i skolan till 19.30 imon kväll för att få ihop pengar till klasskassan.

Jessica å Micke kom precis å hälsade på mig en sväng, å bullar hade dom med sig också! Så blev en snabb kvällsfik innan dom skulle vidare. Myspys! Gillar att få besök.

Neej, nu är reklamen slut, å breaking news med Filip & Fredrik börjar igen!
C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0