TUESDAY

Vart en kort dag i skolan idag, slutade tolv. Så skööönt! Å i morgon är de långdag igen. Slutar nio typ. Men så börjar jag iaf kvart över två så det är okej i alla fall. Ska assistera dom andra bara.

Har förövrigt varit och hämtat ut min vänskaps ring hos Claes. Den som jag hittade i lådan som vi har spån till kaninburen i. För det var ju så att mamman tappade den i vintras när hon skulle göra rent i kaninburen, så hon hade över allt spån i en låda och silade igenom det med en finmaskig sil säkert 5 gånger utan framgång. Å så vips när jag hällde ut spånet i sommarburen i somras så klingade det till, å där var den! Då mamma fick en ny vänskaps ring i julklapp så fick jag denna i hittelön :P Så lämnade in den för förminskning å nu sitter den på mitt finger. Göööörfin :)



Haha värsta livshstorien blev det ju, aja.

Mina träningsskor har nu gett upp, så jag har sett ett par som jag blev väldigt förtjust i. Så tänker lägga dom på nån slags önskelista å hoppas att jag blir rik..

Inte så pjåkiga va? Ser sköna ut. Men det ser min säng också ut nu, så natti natt!


Kommentarer
Postat av: Skrutt

Var har du hittat dom skorna? =)

2011-09-15 @ 14:22:23
URL: http://lilla-skrutt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0