LÖRDAGENDENELFTEFEBRUARITVÅTUSENTOLV


Har tagit det lugnt å pluggat nästan hela dagen idag. Ska förebereda en föreläsning på 2 tmmar. Å bara för att jag är kompis med världens bästa Johanna Sparr så hjälpte hon mig massor med att komma igång å så. :)

Usch, jag är så himla skoltrött :( Trött i allmänhet.. Trött på helgjobb. Önskar jag hade ett fast jobb med fet lön måndag till fredag. Men den dagen den sorgen. Man måste ju som sagt börja nånstans.

Imorgon ska jag bli inskolad på Mora Hotell i frukosten, så då blir de upp klockan 6. KLOCKAN SEX PÅ EN SÖNDAGSMORGON???!! Inte acceptabelt ;) Men men vad gör man inte för lite kosing?

Nu blir det mat här på klapparvägen 35, kalvstek, rotfruktsgratäng och murkelsås. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0