WHAT'S GOING ON?


Om jag har varit inaktiv? bara förnamnet. För mycket annat så jag glömmer bort att jag ens har en blogg ibland. :P Men händer å andra sidan inte just så mycket i mitt lilla liv heller :)
Skolan börjar sakta men säkert att gå mot slutet. I juni slutar vi. ÄNTLIGEN. Och då ska vi hinna med å ha praktik i 10 veckor, och en klassresa. Så den ska nog gå fort den här terminen. :)

Har varit å spått mig också! überspännande! och väldigt givande måste jag säga. Mycket positivt så nu vill jag bara gå framåt i livet! :) Många raka besked minsann.

Dock kraschade jag idag. Totalt. Kom hem, tog först en alvedon för kände att jag hade lite ont i huvudet, och sen tog jag en promenad för att skingra alla tankar om jobbet,skolan, praktiken osv och för att få lite luft som kanske kunde hjälpa mot huvudvärken. Kände mig helkonstig efter promenaden, så kollade tempen, å javisst, 38.2, då med alvedon i kroppen. lagade och åt lite mat. Sen ringde jag mamma för att fråga en sak, sen slutade det med att jag satt å bara vrålgrät å skakade?! :S Måste vara någon form av bakslag. har varit ganska dålig på att lyssna på min kropp på sistonde och bara kört på.. Haft småfeber i omgångar men gått till skolan ändå för att inte missa något. Och ja, det och mycket som jag oroar mig för i kombination kanske gav mig denna käftsmäll. Helslut i kroppen går jag å lägger mig nu. Och jag ska vara hemma i morgon å försöka ta de lugnt å låta kroppen komma i kapp lite.. Ta hand om mig själv.
Så en liten uppdatering i mitt "händelserika" liv blev det ändå.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0